شناسهٔ خبر: 29916 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل ۲ هزار و ۱۹۶ واحد مسکن مهر در تویسرکان استان همدان

علی‌محمد اصغری سرپرست اداره راه و شهرسازی تویسرکان از تکمیل و احداث ۲ هزار و ۱۹۶ واحد مسکن مهر در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه سه تا چهار سال زمان برده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علی‌محمد اصغری در خصوص تکمیل و ساخت واحدهای مساکن مهر در شهرستان تویسرکان گفت: در حال حاضر تعداد ۲ هزار و ۱۹۶ واحد مسکن مهر در این شهرستان احداث شده است.

وی افزود: از مجموع این تعداد مسکن مهر ساخته شده در تویسرکان، یک‌هزار و ۳۸۷ واحد خودمالکی و مابقی آن در قالب تفاهم‌نامه سه‌جانبه و تعاونی تکمیل شده و دارای پایان کار ساختمانی است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان ادامه داد: تاکنون تعداد ۴۸۳ فقره قرارداد اجاره عرصه برای واحدها منعقد شده و ساخت این ساختمان‌ها سه تا چهار سال طول کشیده است.

وی با بیان اینکه خانوارهای خریدار این مساکن به‌صورت صددرصدی در این مساکن سکونت یافته‌اند، گفت: محوطه‌سازی مساکن مهر تویسرکان نیز در خصوص دیوارکشی، ایجاد فضای سبز، احداث جدول و دیوار حائل و آسفالت سازی به‌صورت پنج‌ساله انجام شده است.

 اصغری در مورد هزینه و اعتبار فضاسازی مساکن مهر تویسرکان نیز خاطرنشان کرد: این هزینه‌ها هم از محل یارانه و هم از سوی پیمانکاران با سهم آورده اعضا تأمین شده است.

نظر شما