شناسهٔ خبر: 29920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه هماهنگی امور حمل و نقلی و راهداری اعلام شد:

یکپارچگی حمل و نقل و راهداری انسجام فعالیت‌ها و حذف موازی کاری است

نشست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان طی نشست هماهنگی امور حمل و نقلی و راهداری استان گفت: یکی از محاسن یکپارچگی حمل و نقل و راهداری انسجام فعالیت‌های دو مجموعه و حذف موازی کاری‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان طی نشستی با روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: راه شریان اساسی و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، انتزاع معاونت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی اقدام مناسبی بوده و از دیگر مزایای این ادغام، نگهداری و بهره‌برداری از راه با استفاده مطلوب از منابع و اعتبارات است.

وی افزود: اینک باید دست در دست هم در جهت حفظ، نگهداری و بهره‌برداری از راه‌ها تلاش کرده و با فعالیت مستمر همکاران و جذب اعتبارات مناسب از منابع عمومی و با تکیه بر درآمدهای اداره کل در راستای ارتقاء ایمنی عملکردی موفق داشته باشیم.

رودباری تصریح کرد: موضوع بعدی مقوله کنترل راه‌ها جلوگیری از حمل اضافه تناژ بار بوده که باید ضمن دقت در این امر هم از آسیب‌های وارده به جاده جلوگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر اطلاع‌رسانی امور انجام شده با شفافیت تأکید کرد و گفت: طبق سفارش رهبر معظم انقلاب باید به مردم بگوییم چه‌کار کرده‌ایم و در ارائه گزارش فعالیت‌ها ضمن پرهیز از اغراق گویی روی اعداد و ارقام حساس باشیم.

نظر شما