شناسهٔ خبر: 29945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

موافقت وزارت راه با اجرای ادامه پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء/ تکمیل پروژه نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه نیازمند حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار است، افزود: وزارت راه و شهرسازی موافقت خود را برای اجرا و ادامه پروژه راه‌آهن اردبیل میانه در صورت آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اعلام این مطلب افزود: تکمیل راه‌آهن اردبیل میانه به عنوان یکی از پروژه‌های اساسی وزارت راه و شهرسازی به عنوان سه تا چهار راه‌آهن کشور مورد توجه قرار گرفته و تلاش بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز از محل فاینانس خارجی این پروژه به سرانجام برسد.

محبت خواه گفت: جلسه‌ای به همین منظور روز سه‌شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی، برخی مسئولان کشوری، استاندار و نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی تکمیل پروژه اردبیل - میانه برگزار شد.

وی تصریح کرد: پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه که بیش از ۱۰ سال است آغاز شده است نیازمند حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار است و نیازمند یک تصمیم کلی است که بتواند کارساز بوده و عملی شده تا این پروژه از رکود خارج شده و عملیات اجرایی و تکمیل آن با جدیت پیگیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل راه‌آهن اردبیل میانه را جزو پروژه‌های اولویت‌دار دولت و وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد و افزود: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر با تأمین اعتبار شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ملی باشیم.

نظر شما