شناسهٔ خبر: 30020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خبر داد:

اجرای فاز دوم احداث باند کندرو گردنه تیتور در کردستان

راه سازی معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان به اقدامات امسال در حوزه راهداری اشاره کرد و گفت: ادامه احداث باند کندرو گردنه تیتور در محور سنندج -مریوان به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری از دیگر اقداماتی است که هم‌اکنون در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمدراشد مدرس گرجی گفت: تعریض حدفاصل زرینه تا سه‌راهی تکاب در محور دیواندره ـ سقز به طول ۱۰ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری در حال حاضر در دست اجرا است.

مدرس‌گرجی همچنین اجرای روشنایی خروجی مریوان تا کانی‌دینار به طول سه کیلومتر و نوسازی روشنایی تونل گردنه‌خان بانه را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام راهداری نام برد و گفت: حدود ۱۵ درصد کاهش تلفات رانندگی برون‌شهری در چهارماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان داشته‌ایم.

وی در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات حوزه راهداری در سال جاری تهیه و پخش برنامه سفر بی‌خطر با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان در خصوص ارتقای فرهنگ رانندگی بوده که هم‌اکنون نیز در حال پخش است.

نظر شما