شناسهٔ خبر: 30090 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

تخفیف قیمت بلیت قطار برای دانشجویان دانشگاه زنجان

قطار ترن‌ست در راستای ارایه‌ تسهیلات در قیمت بلیت قطار برای دانشجویان، شرکت رجا تخفیف ۳۰ درصدی را برای دانشجویان دانشگاه زنجان در نظر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در اعلامیه روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء آمده است: طی مذاکرات و تفاهم صورت گرفته با دانشگاه دولتی زنجان، در دو نیم‌سال اول و دوم سال تحصیلی ۹۵ و ۹۶ دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی بهای بلیت قطارهای رجا برای تردد استفاده کنند.

این تخفیفات بر اساس فهرست اسامی تأیید و ارسال شده دانشجویان از سوی دانشگاه در قطارهای تهران - زنجان و تهران - میانه شرکت رجا به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.

تخفیفات یاد شده بدون هیچ محدودیتی در روش تهیه بلیت و با خرید از همه کانال‌های فروش شرکت رجا (اینترنت، نمایندگی‌های فروش، نرم‌افزار تلفن همراه و مرکز فروش تلفنی ۱۵۳۹) به دانشجویان معرفی شده از سوی دانشگاه دولتی زنجان تعلق می‌گیرد.

طبق اعلام شرکت رجاء، این شرکت حمل و نقل ریلی آماده است این گونه تسهیلات و تخفیفات در بهای بلیت را برای سفر دانشجویان سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی کشور بر اساس تفاهم‌نامه اعمال و اجرا ‌کند.

نظر شما