شناسهٔ خبر: 30120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل استان زنجان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

پایانه اتوبوس بین شهری رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان زنجان با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، حسین اسکندری رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: امسال همانند سنوات گذشته این مجموعه در بحث اربعین به ویژه حمل و نقل فعالیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه کمیته‌های ستاد اربعین حسینی در زنجان تشکیل شده است، افزود: مسئولیت کمیته حمل و نقل و سوخت بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است و هلال‌احمر، امداد خودرو، گاز، برق، مخابرات، اورژانس، سازمان پایانه‌های شهرداری، پلیس‌راه، اداره راه، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و انجمن‌های صنفی شرکت‌های مسافربری زیرمجموعه کمیته سوخت و حمل و نقل هستند.

اسکندری تصریح کرد: تاکنون جلسات متعددی در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی با حضور اعضای کمیته‌های سوخت و حمل و نقل وهمچنین انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری استان تشکیل شده است.

رییس اداره مسافراداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه ستاد اربعین کشوری نظارت و کنترل بر نرخ مصوب اتوبوس‌ها برای جابه‌جائی زائران در مرز مهران را دارد، گفت: خوشبختانه در طی سنوات گذشته شرکت‌های مسافربری و رانندگان ناوگان‌های حمل و نقل عمومی هیچ‌گونه وجه اضافی از زائران دریافت نکردند چرا که گزارشی مبنی بر تخلف این‌گونه موارد به اداره کل گزارش نشده است.

اسکندری بیان کرد: در سال گذشته تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از استان زنجان به مرز مهران اعزام شده است.

نظر شما