شناسهٔ خبر: 30140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهرستان ملکان برگزار شد:

برگزاری دومین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های شهرستان ملکان آذربایجان‌شرقی

جلسه دومین جلسه کمسیون ایمنی راه‌های شهرستان ملکان آذربایجان‌شرقی ساعت ۱۰ صبح دیروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، رحیم احدی گفت: دومین جلسه کمسیون ایمنی راه‌های شهرستان ملکان ساعت ۱۰ صبح مورخ ۹۵/۰۸/۱۱ در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این جلسه که ریاست آن در شهرستان‌ها به عهده فرماندار و دبیرخانه آن در ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها مستقر است، جهت بررسی مشکلات و اتفاقات ایمنی و ترافیکی شهرستان‌ها برگزار شد.

در ادامه جلسه احدی به موارد انجام شده در صورت‌جلسه مصوب قبلی و موارد محول شده به اداره راه و شهرسازی پرداخت و گزارشی از عملکرد اداره ارائه داد.

این جلسه با حضور معاون فرماندار، فرمانده پلیس‌راه بناب - تبریز و رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال‌احمر، استاندارد و تحقیقات صنعتی، شبکه بهداشت و درمان، اورژانس ۱۱۵ و نمایندگان حمل و نقل پایانه‌ها، اداره صنعت و معدن، دفتر فنی فرمانداری ملکان و روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملکان برگزار شد.

نظر شما