شناسهٔ خبر: 30233 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

علی رستمی خبر داد:

افزایش کیفیت سرویس‌دهی به پروازهای فرودگاه مهرآباد/ مسیر دسترسی مسافران به هواپیما آسان می‌شود

علی رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر داد در راستای اجرای طرح ارتقای خدمات فرودگاهی مراحل خرید و نصب ۶ دستگاه ایربریج درحال انجام است که با نصب آن، کیفیت سرویس‌دهی به پروازهای فرودگاه مهرآباد به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

علی رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: اعزام و پذیرش سالانه مسافر در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد رشد فزاینده‌ای دارد و بر همین اساس با هدف رفاه حال و سهولت در ورود وخروج مسافران پروازهای داخلی، برنامه‌ریزی برای نصب ۶ دستگاه ایربریج در فرودگاه مهرآباد انجام شده است.

وی جلوگیری ازهدر رفت زمان و همچنین کاهش ایستایی مسافر را از دیگر دلایل برنامه‌ریزی برای نصب ۶ دستگاه ایربریج در فرودگاه مهرآباد خواند و گفت: با نصب ایربریج‌های جدید که با تکنولوژی روز مورد استفاده در دنیا هماهنگ هستند، کیفیت سرویس دهی به پروازهای فرودگاه مهرآباد به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

رستمی توضیح داد که در راستای ارتقای خدمات فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد و هم چنین در راستای راه‌اندازی ترمینال یک در فاز دوم، این عملیات با کف سازی ترمینال ۱و۲ و همچنین نصب سقف کاذب ترمینال‌ها و نصب ایربریج ها (Air bridge) در این ترمینال‌ها ادامه خواهد داشت.

به گفته رستمی در شش ماهه دوم سال جاری یکی از اقدامات مهمی که در ادامه روند ارتقای خدمات در پیش است نصب۶ دستگاه ایربریج مطابق با استانداردهای بین المللی و برای همه نوع هواپیما است.

وی با اعلام اینکه این پروژه طی چندین مرحله انجام خواهد شد، گفت زیرساخت‌های اجرای این پروژه از اوایل تیر ماه جهت نصب ایربریج‌ها در حال انجام است و توضیح داد: در طول انجام این پروژه مسیر خروجی مسافرین و ایستائی اتوبوس‌ها و مسیر حرکت خودروها در سطوح پروازی تغییر خواهد کرد و برای سهولت در انجام این پروژه علائم راهنمائی و رانندگی در مسیر نصب شده وسیستم روشنائی آن تامین و بهبود یافته است.

به گفته مدیرکل فرودگاه مهرآباد این پروژه همزمان در فرودگاه مشهد و بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان از اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوائی ایران انجام می‌شود.

نظر شما