شناسهٔ خبر: 30245 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تسهیل خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران در روستاها/ جزئیات تفاهم‌نامه مقاوم‌سازی مسکن روستایی و کمک‌های بلاعوض بنیاد مسکن و بنیاد شهید

مسکن روستایی تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در رابطه با مقاوم سازی مسکن روستایی و کمک‌های بلاعوض بین این دو نهاد به امضا رسید. گفته می‌شود بر این اساس، خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران در روستاها تسهیل می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و یداله محمدبیگی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در دفتر محمد همتیان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، تفاهم‌نامه فی ما بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در راستای رفع نیازهای جامعه هدف، تعیین تکلیف اراضی بالای اتوبان و خدمت‌رسانی بهتر به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در زمینه‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی و کمک‌های بلاعوض منعقد شد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشت: استفاده بهینه از امکانات ناوگان وسایل نقلیه سنگین و ماشین‌آلات و بکارگیری تجربیات پیمانکاری، تعامل ویژه بخش‌های مختلف سازمانی و ایجاد یک محیط صمیمی در استخراج نقاط مشترک و اتخاذ رویه‌ی قانونی در خدمت‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگران از دیگر موارد این تفاهم‌نامه بود. پیگیری لازم جهت تخصیص اعتبارات در جهت ساماندهی گلزارهای شهدای روستایی و اولویت قرار دادن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در جهت واگذاری اراضی متعلق به بنیاد مسکن در محدوده‌ طرح‌های هادی روستایی، از موارد دیگر تفاهم‌نامه بود.

در این دیدار، همتیان گفت: در ارایه‌ خدمات به جامعه ایثارگران آماده هستیم و هر گونه خدمتی، بتوانیم، به این قشر عزیز بدهیم، دریغ نخواهیم نکرد.

وی افزود: آمادگی ارایه‌ی خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در روستاها را داریم تا بتوانیم با پرداختن وام، مشکل مسکن آنها را برطرف کنیم. در ادامه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از نگاه مثبت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران قدردانی کرد./

نظر شما