شناسهٔ خبر: 30317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

برگزاری سمینار قیر و آسفالت با هدف ارتقاء کیفیت آسفالت‌های اجرایی استان همدان

نشست مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: سمینار یک روزه‌ای در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید تحریری در خصوص افزودنی‌های قیر و آسفالت با حضور نماینده شرکت ایتالیایی، مدیران و کارشناسان و پیمانکاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع بیان کرد: این سمینار با هدف ارتقاء کیفیت آسفالت‌های اجرایی استان و بهبود وضعیت راه‌های استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این سمینار، شرکت‌کنندگان با انواع افزودنی‌های قیر و مصالح آسفالتی آشنا شده و با مطرح نمودن مشکلات و نواقص آسفالت‌های اجرا شده از راه‌حل‌های ممکن جهت اصلاح وضعیت موجود و روش‌های نوین رویه‌های آسفالتی با کیفیت اطلاع پیدا نمودند.

وی یادآور شد: در حاشیه این جلسه، برخی از پیمانکاران با استقبال از روش‌های جدید، آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای روش‌های نوین روسازی آسفالتی با حمایت اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام نمودند.

نادیان در پایان گفت: این اداره کل نیز در جهت اجرای روش‌های نوین با هدف کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش طول عمر رویه‌های آسفالتی و حمایت در جهت عملیاتی نمودن روش‌های مذکور به عنوان پایلوت و ثبت نتیجه‌های به دست آمده، اعلام نمود.

نظر شما