شناسهٔ خبر: 30472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان‌های جهرم و فسا در فارس

نشست معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در سفر خود به استان فارس از بیمارستان‌های فسا و جهرم، به همراه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس و مدیر ساخت و توسعه این اداره کل و جمعی از مسئولین استانی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در بازدید از بیمارستان در دست ساخت جهرم گفت: این بیمارستان علاوه بر یک مرکز درمانی، یک بیمارستان تخصصی و آموزشی است و در منطقه جنوب استان و استان‌های هم‌جوار می‌تواند نقش بسزایی را ایفا کند.

علیزاده افزود: بیمارستان جهرم متناسب با نیازهای روز دنیا و با پیش‌بینی ۲۷۳ تخت در دست احداث است.

وی گفت: با توجه به استانداردهای روز دنیا تغییراتی در بخش‌های مختلف نسبت به طراحی اولیه ایجاد شده و به ظرفیت بیمارستان  افزوده گردیده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در خصوص تخصیص اعتبارات این پروژه گفت: در قانون بودجه و در سایر منابع، اولویت خاصی برای این پروژه در نظر گرفتیم که امیدواریم به نتیجه برسد و سال ۹۶ پایان این پروژه بزرگ باشد.

محمدجعفر علیزاده در ادامه سفر خود به استان فارس از بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی فسا بازدید و افزود: بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی فسا نیز یک مرکز درمانی و آموزشی است و این برای اولین بار در کشور است که  برای یک بیمارستان زیر ۲۰۰ تخت خوابی مجوز آموزشی گرفتیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در خصوص طراحی این بیمارستان نیز گفت: طراحی بیمارستان فسا یک طراحی ویژه است و شامل بخش‌های داخلی – جراحی- کودکان – سوختگی و روانی است و برای ۲۸ تخت  مراقبت  ویژه نیز طراحی شده است.

وی اظهار کرد:این بیمارستان در ۱۵ هزار مترمربع و در ۴ طبقه در حال احداث است و بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و علی‌رغم مشکلات مالی پروژه فعال است.

نظر شما