شناسهٔ خبر: 30481 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست امور بانوان در آذربایجان شرقی برگزار شد:

لزوم توجه به امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی کشور/ ضرورت تشکیل نمایندگی امور بانوان با هدف رفع موانع موجود در کشور

نشست مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بانوان ضمن تأکید بر لزوم توجه به امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: باید برای رفع موانع موجود در این بخش نمایندگی امور بانوان در سازمان‌های مختلف ایجاد شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دراین نشست که با حضور  دکتر مونا عرفانیان مشاور وزیر در امور بانوان و دکتر توحید اخلاقی مدیرکل راه وشهرسازی وجمعی از بانوان اداره کل و ادارات تابعه برگزارشد.

در ابتدای این نشست دکتر توحید اخلاقی ضمن خیرمقدم ، اظهارداشت: حضور بانوان در ادارات نقطه قوت برای تصمیم‌گیری‌های ستادی بوده و باید حضور فعال در تمامی ارکان اداره داشته باشند.

در ادامه عرفانیان مشاور وزیر در امور بانوان گفت: باید هرچه بیشتر به مسائل زنان در سطح کشور توجه شده و امور زنان را می‌توان در دو بخش کابران وکارکنان تقسیم بندی کرد .

مدیر کل دفتر مطالعات کابردی و امور ترویجی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران  اظهار داشت: باتوجه به وجود زنان تحصیل کرده درجامعه متاسفانه در مقایسه با تعداد آنان، زنان شاغل در دستگاهها خیلی کم هست . 

عرفانیان به تشکیل نمایندگی اموربانوان در سطح استان ها اشاره کرد و افزود : با جمع بندی نقطه نظرات و تحلیل هرچه بهتر می‌توان راه حل مناسبی برای حل مشکلات این قشر ازجامعه پیدا کرد.

در پایان جلسه ، بانوان اداره کل به بیان مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند و همچنین رقیه فضلی مشاور بانوان اداره کل ، گزارشی از عملکرد حوزه بانوان ارائه کرد./

نظر شما