شناسهٔ خبر: 30599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

توجه به امنیت تردد زائرین اربعین حسینی در استان کرمانشاه

عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: امنیت تردد زائرین اربعین حسینی در مسیر رفت و برگشت، مهم‌ترین برنامه روزهای آتی ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری با اشاره به آغاز سفر زائرین کربلای معلا در ایام سوگواری پیش رو، بر تعامل و همکاری هر چه بیش‌تر ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد و گفت: بی‌شک هر دوی این ادارات پیکره یک وزارتخانه است و همکاری و همدلی همکاران فعلی و قبلی در اجرای اهداف وزارت راه و شهرسازی بسیار مهم است.

عبدالله بهادری افزود: محورهای استان کرمانشاه این روزها میزبان قدم و عبور زائرین عزیز حسینی است و به‌تبع حجم کار و خدمات برادران راهدار بیش از پیش چشم‌نوازی می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، تصریح کرد: در مسیر تعامل هر دو اداره کل، ضمن رعایت نکات ایمنی و همچنین ممانعت از بروز ترافیک در اجرای عملیات عمرانی، در محورهای بزرگراهی (کربلا، اسلام‌آباد غرب-حمیل، حمیل- پل دختر) باید آمادگی کامل برای همراهی و مساعدت با دوستان و همکاران اداره کل راهداری و پایانه و حمل و نقل وجود داشته باشد.

بهادری در پایان از تمامی پیمانکاران فعال در راه‌های اصلی و روستایی و دیگر بخش‌های عمرانی خواست تمامی نکات ایمنی و آشکارسازی شبانه‌روزی را به دقت انجام تا از بروز هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری شود.

نظر شما