شناسهٔ خبر: 30614 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی نقاط قوت و موانع فعالیت گروه نظارت عالیه استان ایلام در ۶ ماهه اول امسال

نشست جلسه بررسی نقاط قوت و موانع فعالیت گروه نظارت عالیه استان ایلام در ۶ ماهه اول امسال در اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در این جلسه که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران حوزه‌های مربوطه و جمعی از اعضای گروه نظارت عالیه برگزار شد اهم فعالیت‌های گروه مذکور و موانع و مشکلات نظارت در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه آشنا کردن مهندسین به وظایف خود و نظارت بر مدیریت شهری طبق قانون و بخشنامه‌ها را از وظایف عمده گروه نظارت عالیه برشمرد و افزود: وظیفه مهندس درست نظارت کردن و درست هدایت کردن پروژه‌ها است و اداره کل راه و شهرسازی به‌عنوان یک دستگاه حاکمیتی و تخصصی چه در بخش زیرساخت‌های راه و چه در بخش زیرساخت‌های مسکن وظیفه دارد نظارت دقیق و همه‌جانبه بر این بخش‌ها داشته باشد.

میر جعفریان میزان فعالیت گروه نظارت عالیه استان ایلام در ۶ ماهه اول امسال را ۱۲۱ بازدید عنوان کرد و گفت: در این ۱۲۱ بازدید ۱۱۶ هزار مترمربع سازه ساختمانی مورد بازدید قرار گرفته است و در این خصوص ۱۰۸ مکاتبه با شهرداری‌ها و ۲۷ مکاتبه با سازمان نظام مهندسی استان به عمل آمده است.

نظر شما