شناسهٔ خبر: 30623 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بدیعی فرد خبرداد:

پروازهای مستقیم وین- شیراز بزودی برقرار می‌‌شود

فرودگاه شیراز مدیرکل فرودگاههای استان فارس گفت: با هدف برقراری خطوط هوایی بزرگ اروپایی به شیراز، بزودی شاهد انجام پروازهای مستقیم از وین پایتخت اتریش به شیراز خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا بدیعی فرد، گفت: برقراری پروازهای مستقیم به کشورهای اروپایی نقش بسزایی در رونق و توسعه گردشگری این استان خواهد داشت و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برقراری این پروازها باشیم.

او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در اسفندماه امسال دو گروه از گردشگران اتریشی از شهرهای لینتس و گراتس با دو پرواز چارتری به شیراز سفر خواهند کرد.

مدیرکل فرودگاههای استان فارس درباره سفر هفته گذشته بازرسان عملیاتی چند خطوط بزرگ اروپایی به شیراز گفت: این بازرسان برای برقراری پرواز در مسیر وین- شیراز در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز حضور یافتند و از برج مراقبت این فرودگاه، امکانات و تسهیلات پایانه های های داخلی و خارجی، نحوه ارائه خدمات به مسافران و تجهیزات و امکانات شرکت های اداره کننده امور (هندلینگ) مستقر در فرودگاه شیراز دیدن کردند.

بدیعی فرد به خبرنگار ایرنا گفت: فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز هم اینک مراحل توسعه را پشت سر می گذارد و پایانه پروازهای خارجی آن با ۲۳ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت جابه جایی دو و نیم میلیون مسافر در سال با هزینه یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

نظر شما