به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی، حسن صبوری گفت: با توجه به حادثهخیز بودن پل موجود و بهمنظور ساماندهی ورودی و خروجی کارگاههای تولید بتن و اصلاح تقاطع ونارچ با محور نیزار، عملیات ساخت پل جدید راهآهن از شهریورماه امسال آغاز شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ضمن بیان اینکه طول این پروژه با احتساب دوربرگردان در نظر گرفته شده بیش از ۱/۵ کیلومتر است، افزود: برغم اینکه اجرای پروژه ابتدا با مشکلاتی مواجه شد اما پیشرفت فیزیکی این پروژه ۲۰ درصد است که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز پیشبینی میگردد تا پایان تیرماه سال آینده به بهرهبرداری برسد.
وی در خصوص اصلاح سهراهی ونارچ گفت: پل جدید راهآهن بهمنظور دو باند کردن جاده و به موازات پل فعلی ساخته میشود و بستر آن تا سهراهی ونارچ و اجرای دوربرگردان یکطرفه ادامه خواهد یافت.
حسن صبوری در پایان با اشاره به اینکه تردد بیش از حد بونکرهای کارگاههای تولید بتن و کامیونهای معدن منگنز موجب ایجاد سوانح جادهای در این سهراهی میگردد، اظهار امیدواری کرد با بهرهبرداری از پل جدید راهآهن و اصلاح و بهسازی سهراهی ونارچ، شاهد کاهش خطرات و سوانح جادهای در این جاده باشیم.
نظر شما