شناسهٔ خبر: 30730 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در محور خنج- اسلام‌آباد لارستان

موسی میرزایی مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در محور خنج- اسلام‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، موسی میرزایی مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در بهسازی پروژه خنج- اسلام‌آباد خبر داد.

میرزایی با بیان اینکه این پروژه جز پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بوده و از مصوبات سفر هیئت محترم دولت تدبیر و امید به استان است، افزود: روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از طول ۶۸ کیلومتری این محور باقی‌مانده است.

وی تصریح کرد: سه روستای مکویه- سیف‌آباد- کهنویه در مسیر این محور قرار گرفته و احداث بلوار آن نیز به طول ۸ کیلومتر از ورودی روستاهای واقع در این محور به اتمام رسیده است.

میرزایی در ادامه با ابراز خرسندی از روند پیشرفت این پروژه که در واقع راه فرعی را به راه اصلی مبدل ساخته، بیان کرد: تا پایان امسال ۱۵ کیلومتر از آسفالت باقی‌مانده که مسیر کهنویه تا خنج را شامل می‌شود به مرحلهٔ بهره‌برداری برسد و تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادفات جاده‌ای، راحتی سفر و ایمن‌سازی محور را برای مردم منطقه فراهم سازد.

نظر شما