شناسهٔ خبر: 30756 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون مدیرعامل سازمان بنادر از بندرهای جنوبی بوشهر/ آغازعملیات اجرایی لایروبی بندر تجاری دیر

بازدید عضو هیات عامل و معاون توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی به همراه هیاتی از بنادرجنوبی استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر، نورالدین علی آبادی،عضو هیات عامل و معاون توسعه و تجهیزسازمان بنادر و دریانوردی در ادامه سری بازدیدهای خود از بنادر کشور که به منظور بررسی وضعیت عمرانی و زیرساختی بنادر صورت گرفت از بنادر استان بوشهر بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، معاونین و تعدادی از روسای ادارات معاونت فنی و نگهداری اداره کل نیز حضور داشتند، معاون توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در مجتمع بندری نگین  از نزدیک  موارد انجام شده و میزان پیشرفت پروژه‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

علی آبادی در حاشیه این بازدید گفت: استان بوشهر از لحاظ بندری از بندرهای استراتژیک کشور است و در اولویت توسعه  سازمان بنادر و دریانوردی کشور قرار دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا توسعه و تجهیز بندرهای کوچک مناطق جنوبی و شمالی این استان نیز در اولویت برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی کشور است.

معاون توسعه و تجهیزسازمان بنادر و دریانوردی، افزود: صنعت بنادر و کشتیرانی باید بر اساس تکنولوژی روز و قوانین روزآمد حرکت کند و بر همین اساس بهترین تجهیزات و تکنولوژی ها باید در بنادر کشور مستقر و به کار گرفته شود.

هیات بازدید کننده در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام در بنادر محمد عامری، بوالخیر، لاور ساحلی، دیر، کنگان، نخل تقی و عسلویه بازید کردند.

خبر دیگر اینکه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی لایروبی بندر تجاری دیربا اعتبار۶۰ میلیارد ریال به زودی آغاز می‌شود.

محمدمهدی بنچاری افزود: بندر دیر ظرفیت بالایی برای پیشرفت دارد و توسعه و تجهیز آن در دستور کاراست.

وی اضافه کرد: ورود کانتینرهایی که به تازگی به این بندر اختصاص یافته و تجهیزاتی که برای این بندر خریداری شده نوید می‌دهد که در بازه زمانی کوتاه این بندر به مرحله توسعه و رشد خواهد رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص استخدام نیرو در بندر دیر گفت: در این بندر به دلیل تجهیزات ارسال شده، نیروهای جدیدی باید به کار گرفته شوند که متاسفانه روند آن با مشکل روبرو شد و مشکل را با برگزاری مناقصه برطرف می‌کنیم.

نظر شما