شناسهٔ خبر: 30818 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد:

پیگیری‌ها برای افزایش اعتبارات پروژه‌های راهسازی خراسان جنوبی در سال ۹۶/ پرداخت مطالبات پیمانکاران محور بیرجند- قاین توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور

مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از پیگیری‌ها برای افزایش اعتبارات پروژه‌های راه‌سازی استان در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، ۲۰ آبان ماه جاری نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در جمع خبرنگاران و مسئولانی که برای بازدید از وضعیت دوبانده سازی محور بیرجند- قاین آمده بودند، با گفته‌هایی تلخ، دلهره‌های تردد در این جاده را گوشزد و بر ضرورت توجه ویژه به این محور تأکید کرد.

مهدی جعفری مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: دوشنبه گذشته به همراه نماینده محترم مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف با معاون وزیر و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دیدار کردیم و پس از بحث و تبادل‌نظر در این زمینه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای پرداخت مطالبات پیمانکاران این محور قول مساعد داد.

وی در ادامه به این نکته هم تأکید کرد که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تقبل کرد از طریق اسناد خزانه بخشی از مطالبات پیمانکاران محور بیرجند – قاین را پرداخت کند اما هنوز عددی از رقم این اسناد اعلام نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از پیگیری‌ها برای افزایش اعتبارات پروژه‌های راه‌سازی استان در سال ۹۶ خبر داد و عنوان کرد: برای پیگیری این امورات به‌صورت هفتگی به تهران سفر می‌کنم و به تازگی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای افزایش اعتبارات پروژه‌های راه‌سازی استان در سال ۹۶ رایزنی کرده‌ام و پیشنهاد‌های استان به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که باید در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأیید شود.

جعفری همچنین از سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور به فردوس و بازدید از پروژه بیمارستان این شهرستان خبر داد. به گفته وی احداث ساختمان بیمارستان ۱۴۷ تختخوابی فردوس ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی آن تا پایان آذرماه امسال به اتمام خواهد رسید.

نظر شما