شناسهٔ خبر: 30921 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی در بازدید از پروژه‌های شهرستان نهاوند گفت:

یکی از اهداف ما تلاش در جهت سرعت دادن به پروژه‌های راهسازی است

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی در بازدید از پروژه‌های شهرستان نهاوند گفت: یکی از اهداف ما تلاش در جهت سرعت دادن به پروژه‌های راهسازی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه به همراه نماینده مردم نهاوند در مجلس، فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین از پروژه‌های راهسازی نهاوند بازدید به عمل آورد.

وی در چهارمین بازدید خود به شهرستان نهاوند سفر نمود و از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه‌های راهسازی این شهرستان قرار گرفت.

فرزانه در این بازدید عنوان کرد: خدا را شاکریم که این فرصت به ما و همکارانمان داده شده تا در اداره راه و شهرسازی خدمت گذار مردم باشیم.

وی در رابطه با این پروژه گفت: مسیر نهاوند – آورزمان – ملایر به طول ۴۲ کیلومتر است که امیدواریم مشکل ۵۰۰ متر ابتدای ورودی به وسیله پیمانکار حل شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیمانکار پروژه در ۴/۲ کیلومتر از این مسیر مشغول به کار است گفت: در این بازدید مقرر شد ۱/۸ کیلومتر از این مسیر امسال به شرط مساعد بودن شرایط جوی آسفالت شود و در میان‌مدت نیز ۸ کیلومتر به شرط تخصیص اعتبارات لازم به‌صورت چهارخطه به بهره‌برداری برسد.

فرزانه یادآور شد: در بلندمدت نیز با هماهنگی و همکاری استاندار و نمایندگان مردم نهاوند در مجلس، کل راه از نهاوند به سمت آورزمان و سپس ملایر به‌صورت چهارخطه خواهد شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های آقای بهرام نیا نماینده این شهرستان از طریق دریافت ردیف ملی جهت باقیمانده راه نهاوند – آورزمان – جاده ملایر بتوانیم انعقاد پیمان را انجام دهیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک به فرزانه در سمت جدید خود بیان کرد: یکی از دلایل خوشحالی و همراهی ما از این امر، پیشینه بسیار خوب مهندس فرزانه از لحاظ مدیریت و اخلاقی است.

وی در رابطه با مشکل ایستگاه راه‌آهن در این شهرستان گفت: از آنجایی که این ایستگاه در خارج از شهر و در مسافت دوری ایجاد شده امیدواریم با پیگیری‌های مهندس فرزانه ایستگاهی در داخل شهر برای استفاده‌کنندگان از راه‌آهن ایجاد شود.

گفتنی است در این سفر یک‌روزه، پروژه‌های گردنه برزول، سه‌راهی شعبان، ترانشه ورودی ملایر و تقاطع غیر هم‌سطح شعبان مورد بازدید قرار گرفت.

نظر شما