شناسهٔ خبر: 30937 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد:

۵۲ مورد تخریب علائم ایمنی در جاده‌های خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ مورد تخریب علائم ایمنی در جاده‌های استان صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، علی‌اصغر بدیعی مقدم با اشاره به اینکه تخریب و سرقت علائم ایمنی یکی از عواملی است که سالانه خسارت‌هایی به این سازمان وارد می‌کند، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ مورد خسارت به حفاظ و علائم ایمنی در جاده‌های استان واردشده است.

 وی با اشاره به اینکه سرقت کابل در محورهای استان نیز هر ساله توسط افراد سودجو صورت می‌گیرد، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲۰ متر سرقت کابل در محورهای اسفراین، مانه و سملقان و بجنورد اتفاق افتاده است که ۵۰ میلیون ریال خسارت وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال سرقت علائم در جاده‌های استان نداشتیم، افزود: سال گذشته ۷۰۰ مورد سرقت علائم در ۲۵ کیلومتر از محورهای استان به‌خصوص در محور سنخواست داشتیم که میزان خسارت این سرقت‌ها ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

بدیعی مقدم تصریح کرد: برای ارتقاء سطح ایمنی محورهای استان از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ کیلومتر از محورها و نقاط پرحادثه حفاظ حاشیه و رفورژ میانی نصب شده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت ۲۰۰ متر حفاظ پل و یک هزار و ۱۱۷ کیلومتر خط‌کشی برای ارتقاء ایمنی در محورهای استان اجرا شده است.

نظر شما