شناسهٔ خبر: 30965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

مسافران سفر خود را در ایام اربعین مدیریت کنند/ تاکید بر اهمیت بازگشت به‌موقع و ایمن زائران

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به منظور اهمیت بازگشت به‌موقع و ایمن زائران اربعین از مسافران می‌خواهیم تا سفر خود را در این ایام مدیریت کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه از دیروز تا پنجم آذرماه ناوگان اتوبوس بین‌شهری کشور برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی اعزام می‌شوند، لازم است عموم هم استانی‌ها برنامه سفر خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که ضمن در نظر گرفتن عدم تداخل با این ایام، با مشکل مواجه نشوند.

وی در ادامه از اعزام بیش از ۱۱ هزار زائر زنجانی تا امروز به مرز عراق خبر داد و تصریح کرد: از اول آبان ماه تاکنون ۱۱ هزار و ۶۸۵ زائر زنجانی توسط ناوگان حمل و نقل مسافر استان زنجان به عراق اعزام شده‌اند.

دست‌نشان ادامه داد: این تعداد زائر با ۳۳۱ دستگاه اتوبوس به عراق اعزام شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه جلسات متعدد کمیته‌های ستاد اربعین حسینی در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تشکیل شده است، بیان کرد: مسئولیت کمیته حمل و نقل و سوخت بر عهده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان زنجان با تمام توان خود به زائران کربلای معلا خدمت‌رسانی می‌کند.

نظر شما