شناسهٔ خبر: 30995 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رییس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

خدمات ویژه ایرلاین‌ها به زائران اربعین/ پذیرش رایگان مسافران جامانده با پرواز بعدی

علی عابدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی از ارائه خدمات ویژه شرکت‌های هواپیمایی به زائران اربعین خبر داد و گفت: طبق قرارداد ایرلاین‌ها هر مسافری که از پرواز خود جا ماند می‌تواند از پرواز بعدی یک ایرلاین دیگر به صورت رایگان استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایلنا علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، با اشاره به ارائه خدمات ویژه از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی در ایام اربعین گفت: برای این ایام، ایرلاین‌ها قراردادی منعقد کرده‌اند که خدمات پشتیبان به یکدیگر ارائه دهند که یکی از این خدمات، پذیرش مسافران جا مانده از پرواز است.    

وی افزود: این عرف بین‌المللی است که ایرلاین‌ها با یکدیگر قرارداد منعقد می کنند که چه در پروازهای بین المللی و  چه در پروازهای داخلی خدمات پشتیبانی به یکدیگر ارائه دهند.

عابدزاده با اشاره به این خدمات ویژه گفت: این خدمات می تواند تامین هواپیمای جایگزین و پشتیبان پرواز باشد و یا اینکه  ایرلاین ها مسافران یکدیگر را در شرایط مختلف می پذیرند.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان این که این اقدام به سیاست های اقتصادی و رفاهی که شرکت ها برای مسافران در نظر می گیرند، بر می‌گردد، گفت: امیدوارم همه شرکت ها این قرارداد را با یکدیگر داشته باشند و در نهایت به مسافران سرویس‌های بهتری ارائه دهند.

نظر شما