شناسهٔ خبر: 31049 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

جزئیات محورهای مسدود و غیرمسدود کشور در روزهای‌آتی/ مه‌گرفتگی در محورهای اردبیل و بارش برف در گیلان و مازندران

برف جاده مسئول مرکز مدیریت راه های کشور با تاکید بر بارش برف در برخی محورهای برون‌شهری، تردد در محورها را با زنجیر چرخ اعلام کرد و نسبت به سرعت مجاز و رعایت ایمنی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسزای،«یاسر خالدی» مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: اکنون در محور اسالم به خلخال، گردنه حیران در محور آستارا- اردبیل و پل زنگوله در استان مازندران بارش برف ادامه دارد و رانندگان هنگام عبور از این دو محور باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های کشور یادآوری کرد: بارش باران در بسیاری از محورهای استان‌های گیلان و مازندران ادامه دارد و پل زنگوله و اکنون در کمربندی چالوس برف می‌بارد.

وی به ایرنا گفت: رانندگان اکنون باید به دلیل مه‌گرفتگی جاده‌ها در استان اردبیل با احتیاط لازم در این محورها رانندگی کنند.

به گفته وی، محور شمشک- دیزین و برعکس در استان‌های تهران و البرز به دلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی همچنان تا اطلاع بعدی بسته است.

همچنین کمربندی دهلران- اندیمشک در استان ایلام تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

محور رامیان- اولنگ- شاهرود در استان های گلستان و سمنان نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است./

نظر شما