شناسهٔ خبر: 31086 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی:

پیشرفت پروژه‌های راه و شهرسازی فارس با وجود کمبود اعتبارات قابل تقدیر است

کورش کرم پور کوروش کرمپور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین و رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود کمبود اعتبارات در کشور پیشرفت پروژه‌های راه و شهرسازی قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، سردار کوروش کرمپور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین از حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکلات و موانع پروژه‌ها و تأمین اعتبارات لازم جهت ادامه و سرعت بخشیدن به پروژه‌های حوزه استحفاظی خود خبر داده است.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که صورت پذیرفته و به دنبال قول مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در سفری که در هفته دولت به استان فارس داشته‌اند و طبق برنامه و مأموریت وزارت راه و شهرسازی نسبت به پروژه‌های در دست اقدام سراسر کشور دارد و همچنین هماهنگی در سطح استان با استانداری و ادارات کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازدید میدانی توسط مسئولین وزارت راه و شهرسازی از پروژه‌های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین انجام می‌شود.

 رئیس مجمع نمایندگان فارس در این بازدید از حضور مهندس امینی معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد و حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، سردار انصاری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر حراست وزارت راه و شهرسازی، دکتر خادمی معاونت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، عبدالهاشم حسن نیا معاونت راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و همچنین مهندس رضاییان معاونت عمرانی استانداری فارس و مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دیگر مسئولین استانی و محلی خبر داد.

 نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف این بازدید میدانی اول رفع موانع و مشکلات پروژه‌های ملی و استانی که سال‌ها به طول انجامیده و طبق برنامه‌ای که در دولت تدبیر و امید تنظیم شده به تأخیر افتاده و دوم اینکه نسبت به پیشرفت اجرای پروژه‌ها بازدید میدانی داشته باشند و سوم تأمین اعتبارات لازم جهت ادامه و سرعت بخشیدن پروژه‌ها است.

سردار کرمپور اظهار امیدواری کرد که در این سفر و با حضور مسئولین کشوری و استانی در این شهرستان‌ها در راستای اهداف و برنامه‌ریزی‌های دولت تدبیر و امید گام‌های اساسی جهت اتمام پروژه‌ها برداشته شود.

نظر شما