شناسهٔ خبر: 31130 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان :

تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای بازگشت زائران اربعین خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان طی بازید از پایانه مسافربری زنجان ونحوه خدمت رسانی جهت بازگشت زائران اربعین استان گفت : زایران مشکلی برای بازگشت نخواهند داشت و تاکنون برای نقل و انتقال زائران ۴۶۱ دستگاه از ناوگان حمل ونقل عمومی استان به کارگرفته شده است .

دست‌نشان تصریح کرد: انتقال زائران اباعبدالله الحسین(ع) از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه و نجف اشرف به این استان تا پنجم آذر ادامه دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان اظهارداشت : همه ناوگان اعزامی به مرزها برای انتقال زائران به استان زنجان به لحاظ فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و با توجه به افت شدید دمای هوا و ناپایداری شرایط جوی همه این وسایل نقلیه مجهز به تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی هستند.

وی بیان داشت: ۱۱ هزار و ۶۸۵ زائر و عزادار اباعبدالله الحسین(ع) از استان زنجان با ۳۳۱ دستگاه به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه منتقل شده‌اند.

این مقام مسئول افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امکان انتقال مسافرین در ایام بازگشت زائرین به سایر نقاط کشور نیز فراهم شده است تا سایر افراد نیز بتوانند از وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای استان استفاده کنند.

نظر شما