شناسهٔ خبر: 31140 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهادری تاکید کرد:

لزوم پیگیری پروژه‌های عمرانی و راهسازی

عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی در پایان پروژه های راه روستایی استان را هم نشانه رفت و گفت: از آغاز سال ۹۵، اجرای آسفالت ۱۸۵ کیلومتر راه روستایی، نقش چشمگیری در ارتقای شاخص برخورداری از راه های آسفالته در روستاهای استان نسبت به کشور داشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالله بهادری در بازدید اخیر از پروژه ه های بزرگراهی استان، تاکید کرد : تاخیر در بارش می تواند فرصت اجرای پروژه های حوزه ساخت و توسعه راه ها را در فصل سرد پیش رو فراهم کند.

وی افزود: شرایط برای ادامه بی وقفه پروژه های مناطق گرمسیری هم که مطابق قبل موجود است.

بهادری در ادامه به از سر گرفتن پروژه بزرگراه اسلام آباد – پل دختر  هم اشاره کرد و گفت: باید با سرعت عمل و جدیت و بهره جویی از شرایط آب و هوایی وقفه پیش آمده در اجرای پروژه مذکور در پی تردد با شکوه زائرین اربعین حسینی پیش آمده هم جبران شود.

وی اداه داد: این در حالی است که کلیه قطعات باقی مانده در مسیر بزرگراه کربلا، به سرعت در حال پیگیری و انجام است وقطعات ۴، ۶ و ۵ الف مجموعا به طول ۲۶/۵ کیلومتر تا پایان سال بخش اعظم خود را در اختیار کاربران جاده ای قرار خواهد داد همچنین قطعات ۷ و ۸ هم تا سرپل ذهاب با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجراست.

او افزود: این در حالی است که بنا به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان در چند روز آینده مناقصه قطعات  ۹ و ۱۰ به طول ۱۶ کیلومتر، در مسر منتهی به شهرستان قصرشیرین هم انجام خواهد شد.

بهادی اظهار کرد: در کنار پروژه های فعال استان می توان از پروژه های سه راهی هرسین – هرسین، سنقر – بیستون، سه راهی بیاشوش – جوانرود هم نام برد که بنا به گفته مهندس بهادری علی رقم سرد سیر مکان پروژه های مذکور، نبود بارش می تواند زمان لازم برای اجرای بی وقفه را فراهم کند.

مدیر کل راه و شهرسازی در پایان پروژه های راه روستایی استان را هم نشانه رفت و گفت: از آغاز سال ۹۵، اجرای آسفالت ۱۸۵ کیلومتر راه روستایی، نقش چشمگیری در ارتقای شاخص برخورداری از راه های آسفالته در روستاهای استان نسبت به کشور داشته ایم.

نظر شما