شناسهٔ خبر: 31203 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با مسئولان استان سمنان مطرح شد:

آخرین وضعیت برخورد دو قطار/ امداد رسانی به حادثه دیدگان تصادف قطار در سمنان/ علل حادثه در دست بررسی است

تصادف قطار مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به تصادف ۲ قطار در منطقه نزدیک به ایستگاه هفت خوان واقع در مرز بین دو شهرستان سمنان و دامغان گفت: هم اکنون امداد رسانی به حادثه دیدگان برخورد ۲ قطار در این استان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ایرج رئیسیان در گفت و گو با ایرنا بدون اعلام تعداد مجروحان و کشته های این تصادف افزود : این حادثه در ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح امروز به این مدیریت اطلاع داده شد و نیروهای امدادی استان و منطقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این، مسوولان استانی و مدیران ۱۰ دستگاه اجرایی ۲ شهرستان سمنان و دامغان در محل حادثه حضور دارند و این حادثه را مدیریت می کنند.

وی یادآور شد: برای خدمات رسانی بهتر به مجروحان حادثه هم یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شده است.

همچنین در این رابطه عبدالمجید نژادصفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره جزئیات برخورد دو قطار مسافربری در مسیر سمنان- دامغان، گفت: دو قطار مسافربری کاملا از ریل خارج شده اند که هرکدام ۱۰واگن دارند.

وی افزود: در تماسی که با مدیرکل راه آهن استان سمنان داشته ام میزان زخمی ها در این حادثه بالاست و احتمالا این حادث تلفات جانی نیز داشته است.

نژادصفوی تصریح کرد: ارایه جزئیات بیشتر در مورد علل حادثه و تعداد تلفات جانی و زخمی شدگان حادثه دردست بررسی است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان تاکید کرد: راه و شهرسازی استان الزامات و تجهیزاتی را که برای امدادرسانی به زخمی شدگان حادثه لازم است را فرستاده ایم که شامل ماشین آلات راهداری است. همچنین هماهنگی های لازم برای انتقال خودروهای آتش نشانی نیز به محل انجام شده است.

گفتنی است اطلاعات و جزئیات بیشتر پس از بررسی موضوع توسط مسئولان منتشر خواهد شد.

یک مسوول مطلع در شاهرود که خواست نامش در خبر ذکر نشود، گفت: حادثه برخورد این ۲ قطار تعدادی کشته و مجروح داشته است.

این مسوول در گفت و گو با ایرنا افزود : هنوز از تعداد کشته و زخمی های احتمالی اطلاع درستی در دست نیست.

مجروحان این حادثه به مراکز درمانی دامغان و شاهرود منتقل شدند.

ایستگاه هفت خوان نزدیک شهرستان سمنان واقع شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما