شناسهٔ خبر: 31225 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

مسیر مسدود ريلی قطعا امشب بازگشایی می‌شود/ كمیسیون سوانح گزارش‌های رسمی را اعلام می‌كند/ عيادت از مصدومان در بيمارستان سمنان

عيادت وزیر راه و شهرسازی كه امروز در محل سانحه برخورد دو قطار در سمنان حاضر شده، گفت: هنوز آخرین واگن جابجا نشده است و به همین دلیل امكان تغییر در آمار جان‌باختگان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي دكتر عباس آخوندی در گفتگو با شبكه خبر، درباره دلایل این سانحه گفت: كمیسیون سانحه، بررسی‌های خود را آغاز كرده و ظرف ۴۸ ساعت آینده در بیانیه‌ای رسمی نتایج آن اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال مجری شبكه خبر درباره گمانه‌زنی‌هایی كه توسط رئیس راه آهن مطرح شده است، گفت: بهتر است گمانه‌زنی نكنیم. تمامی مكالمات بین ایستگاه سمنان و قطار موجود است و تا زمان بررسی تمامی این موارد در كمیسیون سوانح باید صبر كرد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح كرد: بهتر است بر اساس بررسی‌های كمیسیون سوانح و گزارش‌های رسمی كه صادر خواهد شد، اعلام نظر كرد.

آخوندی درباره بازگشایی مسیر نیز گفت: یك لاین قطار در حال راه‌اندازی است اما هنوز آخرین خبر در خصوص بازگشایی نهایی ندارم ولی قطعا امشب مسیر باز خواهد شد.

وی درباره تعداد مصدمان گفت: ۷۶ نفر در بیمارستان دامغان بستری شده‌اند كه به جز ۱۸ نفر بقیه به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده‌اند. ۱۱ نفر از مصدومان نیز در سمنان بستری شده و تعداد قابل توجهی از آنها مرخص شده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با تعدادی از این مصدومان كه در آی سی یو بیمارستان سمنان بستری هستند ملاقات و گفتگو كرده است.

نظر شما