شناسهٔ خبر: 31239 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای الکترونیکی مدیریت بر صورت وضعیت پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

جلسه کنترل و مدیریت بر صورت وضعیت پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی به شکل الکترونیکی اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان در نشست مشترک با مهندسان ناظر مدیریت‌های فنی و اجرایی و ساخت و توسعه راه‌ها و اداره پیمان و رسیدگی اداره کل گفت: در حال حاضر صورت وضعیت پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بر اساس فرآیندی اجرا و روند طی مراحل گوناگون به شکل منظم رصد می‌شود.

داریوش نصر از کنترل و مدیریت بر صورت وضعیت پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان به صورت الکترونیکی از اوایل ماه آینده خبر داد و گفت: الکترونیکی شدن فرآیند ثبت، کنترل و مدیریت بر صورت وضعیت پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گام بلندی در راستای حفظ و نگهداری از سرمایه‌های ملی است.

وی ادامه داد: تهیه و اعلام برآوردهای صحیح و دقیق و نیز آنالیز صریح و درست قیمت کارکردهای پیمانکاران از جمله مزایای الکترونیکی شدن صورت وضعیت پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان به شمار می‌رود.

نصر با تأکید بر اینکه در حفظ و نگهداری از حقوق دولت کوشا باشیم و با تضعیف سرمایه‌های ملی مقابله کنیم، تصریح کرد: مسئولیت‌پذیری وظایف در نیروهای انسانی یکی از اصول موفقیت‌های سازمانی محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه توزیع کار، شرح وظایف و مأموریت‌های سازمانی به‌عنوان یک اصل مدیریتی در رأس برنامه‌های اجرایی این اداره کل قرار گرفته است، افزود: مسئولیت و مأموریت‌های سازمانی افراد به منظور ساماندهی نیروهای انسانی تجربه و تحلیل می‌شود.

نصر با اشاره به اینکه مهارت در دنیای امروز حرف اول را می‌زند، گفت: لازم است مهارت و توانمندی نیروهای انسانی ارتقا یابد و به اشترک گذاری مهارت‌ها و فنون مختلف بین کارکنان را دنبال می‌کنیم.

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با مهندسان ناظر مدیریت‌های فنی و اجرایی و ساخت و توسعه راه‌ها و اداره پیمان و رسیدگی اداره کل با هدف ساماندهی پرونده‌های پیمان و تبادل‌نظر در راستای کنترل و نظارت بیشتر بر صورت وضعیت پروژه‌های این اداره کل برگزار شد.

نظر شما