شناسهٔ خبر: 31413 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

توضیحات پلیس راهور درباره حریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیرسقز/ واژگونی اتوبوس در محور فرعی یزد به طبس

تصادف رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از حریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیرسقز خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا سرهنگ «نادر رحمانی» در این خصوص افزود: حوالی ساعت ۱:۱۰ بامداد چهارشنبه در کیلومتر ۲۵ محور سقز در استان کردستان یک دستگاه اتوبوس مسافربری در حالی که در کنار مسیر متوقف بود دچار حریق شد.

وی افزود: اتوبوس مذکور از کرمانشاه به ارومیه در حال حرکت بود و در زمان حریق تمامی مسافران از اتوبوس پیاده شده بودند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس گزارش های دریافتی، اشکال در سیستم سیم کشی داخل اتوبوس علت این حادثه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین ساعت ١٠ روز سه‌شنبه در حالی که یک دستگاه اتوبوس بنز در محور فرعی یزد به طبس در حال حرکت بود، ناگهان به دلیل توجه نداشتن راننده به جلو واژگون شد که متأسفانه در این حادثه دو نفر زخمی شده اند.

به گفته وی، مقصد این اتوبوس که ۱۴ سرنشین داشت، روستای بیاضیه بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین ساعت ١٤:٣٠ روز سه‌شنبه در حالی که یک دستگاه مینی‌بوس «ایویکو» در محور فرعی روستای خارکش درحال حرکت بود، به دلیل تخطی راننده از سرعت مطمئنه واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ٥ نفر کشته و ٨ نفر دیگر زخمی شده اند، تصریح کرد: مینی بوس از مبداء روستای «لارین» به مقصد روستای «خارکش» با تعداد ١٩ نفر سرنشین در حال حرکت بوده و زخمی ها در بیمارستان های بوعلی و امام ساری بستری هستند./

نظر شما