شناسهٔ خبر: 31427 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

وظیفه خبر داد:

آغاز موج جدید بارش‌ها در کشور از امروز/ خطر وقوع سیل در چهار استان

بارش باران مدیرکل دفتر پیش‌بینی سازمان هواشناسی کل کشور از آغاز موج جدید بارش‌ها از امروز در کشور خبر داد و گفت: خطر وقوع سیل در نواحی شمال و شرق استان خوزستان، جنوب چهارمحال وبختیاری و به ویژه جنوب لرستان و ایلام در چند روز آینده وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احد وظیفه مدیرکل دفتر پیش‌بینی سازمان هواشناسی کل کشور در خصوص شرایط جوی طی دو روز آینده اعلام کرد: در حال حاضر بارندگی در نواحی جنوب غربی، غرب، شمال غربی و نواحی مرکزی ایران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هم اكنون شاهد بارش در شهرهای خوزستان، ایلام، كرمانشاه، كردستان، آذربایجان، زنجان و استان مركزی هستیم گفت: انتظار داریم این سامانه به تدریج تقویت شده و بارش‌های رگباری را در استان‌های لرستان، كرمانشاه و كردستان (جهبه غربی زاگرس) را به همراه داشته باشد.

وظیفه همچنین اضافه کرد: همچنین خطر وقوع سیل در نواحی شمال و شرق استان خوزستان، جنوب چهارمحال وبختیاری و به ویژه جنوب لرستان و ایلام در این ایام وجود دارد.

به گفته مدیرکل دفتر پیش‌بینی سازمان هواشناسی کل کشور انتظار داریم امروز در شمال خوزستان مقدار بارش ۲۴ ساعته به بیش از ۱۰۰ میلیمتر رسیده و در استان‌های مركزی و تهران نیز شاهد بارندگی باشیم.

وظیفه در پایان خبر داد: بارش‌ها تا فردا ادامه پیدا کرده و در شمال خوزستان، جنوب چهارمحال و بختیاری و جبهه غرب و جنوب غرب كشور نیز تقویت خواهد شد./

نظر شما