شناسهٔ خبر: 31435 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تردد در جاده هزار و کندوان از روز جمعه یک‌طرفه می‌شود

جاده هراز مرکزمدیریت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تردد خودروهای سبک را برای عصر روز جمعه ( فردا ۱۲ آذرماه ) تا بامداد روز شنبه ۱۳ آذر در محور هراز و کندوان یک طرفه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا تردد خودروهای سبک از ساعت ۱۴ عصر فردا جمعه ۱۲ آذرماه تا ساعت ۲۴ همین روز از رودهن به طرف آمل ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴همین روز ازآمل به تهران به صورت یک طرف برقرار است.

همچنین تردد خودروهای سنگین ( کامیون و کامیونت) نیز در این محور از ساعت ۱۲ امروز پنج شنبه ۱۱ آذرماه تا ساعت ۲۲و از ساعت شش بامداد فردا جمعه ۱۲ آذرماه تا ساعت ۲۳ همین روز ممنوع شد.

* کندوان( چالوس- کرج)

مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد تردد خودروهای سبک از ساعت ۱۴ عصر فردا جمعه ۱۲ آذرماه تا ساعت ۲۴ از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ همین روز تا ساعت ۲۴ روز جمعه از مرزن آباد به کرج نیز یک طرفه است.

* سوادکوه ( قائمشهر- تهران)

براساس گزارش مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۲ آذرماه تا ساعت ۲۲ همین روز از محور سوادکوه ممنوع است.

دراین گزارش تردد خودروهای حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی مشمول محدودیت های ترافیکی در روزهای یاد شده نمی شود.

همچنین در این مدت تردد موتورسیکلت در تمام محورهای اصلی هراز، کندوان و سوادکوه ممنوع است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه هزارو ۶۰۰ کیلومتر از این محورها اصلی هستند که هراز، کندوان و سوادکوه از محورهای پرترافیک مازندران به حساب می آیند.

در نیمه نخست سال جاری ۲۹۰ میلیون خودرو در جاده های مازندران تردد داشتند./

نظر شما