شناسهٔ خبر: 31486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان:

راه مهم‌ترین نیاز کردستان است

راهسازی رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان، برخورداری از راه‌های مناسب و استاندارد در استان کردستان را از نیازهای ضروری این استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، منصور مرادی به وضعیت نامناسب راه‌های ارتباطی استان کردستان اشاره کرد و افزود: یکی از زیرساخت‌های توسعه پایدار در هر منطقه‌ای وجود راه‌های ارتباطی مناسب است که متأسفانه در استان کردستان به‌ویژه در شهرستان‌های مریوان و سروآباد راه‌های ارتباطی از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند.

نماینده مریوان و سروآباد با اشاره به اینکه در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان کردستان ۱۳۰ میلیارد تومان به جاده ارتباطی مریوان سنندج اختصاص یافت، گفت: در سفر آخوندی به استان کردستان سه مصوبه مهم شامل تکمیل جاده مریوان سنندج، تکمیل کنارگذر مریوان و احداث کمربندی شهر مریوان به تصویب رسید.

وی با اشاره به مناقصه تونل باغان در مسیر ارتباطی مریوان سنندج به طول هزار و ۸۶۰ متر افزود: با توجه به قول مساعد وزیر راه و شهرسازی تا ۲ سال آینده جاده ارتباطی مریوان سنندج به‌صورت کامل افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مرادی به جاده کامیاران سروآباد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه موفق شدیم قطعه چهارم و پنجم این مسیر مهم ارتباطی بین دو شهرستان را به مناقصه بگذاریم که هم‌اکنون قطعه چهارم آن آغاز شده و قطعه پنجم نیز به‌زودی شروع به کار خواهد کرد.

نظر شما