شناسهٔ خبر: 31559 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار،

نمایشگاه هفته پژوهش در استان قزوین افتتاح شد

نمایشگاه هم‌زمان با هفتهٔ پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان قزوین با حضور منوچهر حبیبی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، این اداره کل نیز با حضور در این نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای پژوهشی خود را جهت بازدید عمومی ارائه نموده است.

در این نمایشگاه علاوه بر اداره کل راه و شهرسازی استان، دستگاه‌های اجرایی استان، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های خصوصی در فضایی بالغ بر یک هزار مترمربع در ۳۳ غرفه، آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را به نمایش می‌گذارند.

هفته پژوهش و فناوری، فرصت مناسبی برای توجه و تمرکز روی ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوری در کشور است که فعالان این عرصه می‌توانند ضمن اطلاع از روندها و وضعیت موجود در کشور برای آینده، برنامه‌ریزی و اقدامات بهتری را در دستور کار قرار دهند.

انتخاب و معرفی برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری و تجلیل از آن‌ها و همچنین ایجاد فرصت تعامل بین فعالان این حوزه از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه ضمن ارتقای شأن و جایگاه پژوهش و فناوری، بستر مناسبی برای ادامه راه، تقویت و توسعه پژوهش و فناوری که ضامن پیشرفت واقعی کشور و ایجاد ثروت، رفاه و امنیت برای مردم است در ابعاد اجتماعی و فرهنگی فراهم می‌کند.

این نمایشگاه با شعار «پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی» امروز ۱۴ آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور معاون استاندار و جمعی از مدیران استان کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

قابل‌ذکر است اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز با در اختیار داشتن غرفه در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای خود در زمینه پژوهش می‌پردازد.

این نمایشگاه تا ۱۷ آذرماه برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از آخرین دستاوردهای پژوهشی استان قزوین دیدن کنند.

نظر شما