شناسهٔ خبر: 31561 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی انجام شد

واگذاری مسئولیت هدایت پنج موافقتنامه به معاون حمل و نقل

آخوندی امضا وزیر راه و شهرسازی طی حکمی مسئولیت هدایت و هماهنگی پنج موافقتنامه و نیز کمیته‌های مشترک حمل و نقل را به مهرداد تقی‌زاده، معاون حمل و نقل واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، طی حکمی مسئولیت هدایت و هماهنگی امور مربوط به پنج موافقتنامه و کمیته‌های مشترک حمل و نقل زا به مهرداد تقی‌زاده، معاون حمل و نقل واگذار کرد.

در متن حکم وزیر راه و شهرسازی آمده است:

با عنایت به لزوم پیگیری منسجم و یکپارچه توافقات و تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی درحوزه حمل و نقل و توجه به کلیه شقوق حمل و نقل، بدین وسیله مسئولیت هدایت و هماهنگی امور مربوط به:

-موافقتنامه ترانزیتی خلیج فارس-دریای سیاه.

-موافقتنامه ترانزیتی سه جانبه چابهار.

-موافقتنامه کریدور اروپا-قفقاز موسوم به تراسیکا.

-موافقتنامه عشق‌آباد.

-موافقتنامه کریدور شمال-جنوب.

-کمیته‌های مشترک حمل و نقل.

و سایر توافقات و تفاهم‌نامه‌ها و نیزکنوانسیون های مشترک ذیربط با حمل و نقل که وزارت راه و سازمان‌های زیرمجموعه درآنها عضویت دارند به جناب‌عالی واگذار می‌گردد.

البته ضروری است نفراتی از حوزه آن معاونت‌ یا ازحوزه هریک از سازمان‌ها یا شرکت‌های تابعه یا تشکل‌های مرتبط را با هماهنگی معاون و یا رئیس دستگاه مربوط به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی یا به عنوان دبیرخانه مزبور معرفی فرمایید، اما درهرصورت مسئولیت هما و همه باید درچارچوبی که مشخص می‌فرمایید فعالیت نمایند.

امید است درانجام ماموریت محوله با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های ذینفع و افراد رابط فعلی موفق باشید.

نظر شما