شناسهٔ خبر: 31600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد:

جزییات برگزاری سومین جلسه کارگروه زیربنایی در کهگیلویه و بویراحمد

محمدمهدی سهیلی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان از برگزاری سومین جلسه کارگروه زیربنایی استان با دبیری اداره کل راه و شهرسازی در سالن جلسات استانداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی سهیلی گفت: سومین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان با ۱۴ دستور کار در سالن کنفرانس شماره یک استانداری به ریاست استاندار محترم استان و با شرکت اعضاء تشکیل شد.

سهیلی ضمن اشاره به اینکه در این جلسه نحوه فرایند و گردش کار بررسی موضوعات از ابتدا تا انتهای تعیین تکلیف و ابلاغ مصوبات از کارگروه تا شورای برنامه‌ریزی از طریق اسلاید توسط مدیریت شهرسازی گزارش شد، افزود: در ادامه جلسه استاندار استان به نقاط ضعف و قوت بررسی موضوعات در کارگروه پرداخت و پس از تبادل‌نظر اعضاء مصوبات جلسه به شرح ذیل مقرر گردید:

۱- همه موضوعات ارجاع شده به دبیرخانه توسط دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی دارای پیوست توجیه اقتصادی باشند و نماینده هر دستگاه متولی طرح در جلسات مذکور از گزارش توجیهی دفاع نماید.

۲- ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، صنایع و معادن، میراث فرهنگی و گردشگری و راه و شهرسازی اراضی واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی جهت انجام سرمایه‌گذاری‌های مختلف را به تفکیک سال‌های مختلف ظرف دو ماه از تاریخ این جلسه تهیه و در جلسه کارگروه امور زیر بنایی ارائه نمایند.

۳-در خصوص تعیین تکلیف مسیر جاده سادات به دهدشت (محور آب حیات) پس از توضیحات مدیریت ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه شهرسازی و مشاور مربوطه مقرر گردید مشاور نحوه جبران خسارات زیست‌محیطی ناشی از اجرای پیشنهاد گزینه دارای واریانت را با پیوست زیست‌محیطی تهیه و با هماهنگی منابع طبیعی و محیط‌زیست جلسه‌ای جهت حل مشکل تشکیل گردد.

نظر شما