شناسهٔ خبر: 31612 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل جدید راه‌آهن مطرح کرد:

توسعه و تعالی حمل‌ونقل ریلی با تکیه بر غیرت کارکنان راه‌آهن/ تقدیر از تلاش‌های پورسیدآقایی

جلسه محمدزاده در مراسم معارفه خود گفت: اگرچه یکی از شاخه‌های درخت ۸۰ ساله راه‌آهن در سانحه تصادم دو قطار مسافربری شکسته شد، اما به دلیل ریشه، عرق و غیرت کارکنان راه‌آهن کشور مسیر توسعه و تعالی با سرعت پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید محمدزاده در جلسه معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی به دلیل اعتماد به وی اظهار داشت: امیدوارم در این شرایط سخت با کمک خداوند متعال، اعضای هیئت مدیره و کارکنان راه‌آهن بتوانم راه پر تلاش دکتر پورسیدآقایی و امواج عظیم توجه به راه‌آهن که ایشان راه اندازی کرد را ادامه دهیم.

وی افزود: به طور حتم و با توجه به شناخت شخصی و خلوص نیت قلبی دکتر پورسیدآقایی اقدامات ایشان در زمینه راه آهن و قبول مسئولیت اجتماعی از جانب وی به دلیل حس همدردی با مردم شریف و بازماندگان حادثه برخورد دو قطار مسافربری جزو اعمال صالح در کارنامه ایشان ثبت خواهد شد.

به گفته مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن، اگرچه یکی از شاخه‌های درخت ۸۰ ساله راه‌آهن در سانحه تصادم دو قطار مسافربری شکسته شد، اما به دلیل ریشه، عرق و غیرت کارکنان راه‌آهن کشور مسیر توسعه و تعالی با سرعت پیش خواهد رفت.

محمدزاده خاطرنشان کرد: ضمن اینکه باید از اتفاقات اخیر درس بگیریم، امیدوارم خداوند متعال و آقا امام زمان (عج) بنده، اعضای هیئت مدیره و خانواده راه‌آهن را در این مسیر مورد عنایت قرار دهند و ما شان کار کردن در یک حکومت اسلامی را نشان دهیم.

گفتنی است، این جلسه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهرداد تقی‌زاده معاون حمل‌ونقل و اعضای هیئت مدیره شرکت راه‌آهن کشور برگزار شد.

نظر شما