شناسهٔ خبر: 31627 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم الیگودرز:

تکمیل طرح‌های مهم وزارت راه نیازمند استمرار و ثبات مدیریتی است

محمد خدابخشی سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، پایان سال را زمان بودجه بندی و برنامه‌ریزی برای سال آینده خواند و گفت: تکمیل طرح‌های مهم وزارت راه نیازمند استمرار و ثبات مدیریتی است و استیضاح دکتر آخوندی روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای را با وقفه مواجه می‌سازد.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، با اعلام مخالفت خود با استیضاح وزیرراه و شهرسازی، گفت: درحال حاضر زمان مناسبی برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیست.

وی با بیان اینکه در پایان دولت به سر می‌بریم و بهتراست مدت باقی مانده با مدیریت وزیر فعلی به پایان برسد، گفت: تکمیل طرح‌های مهم وزارت راه نیازمند استمرار و ثبات مدیریتی است و استیضاح دکتر آخوندی روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای را با وقفه مواجه می‌سازد.

وی با بیان اینکه مطالبه اصلی مجلس دقت نظر در خصوص عملکرد زیر مجموعه هر مدیری است، گفت: مطالبه ما این است که مدیران متوجه نقایص کار باشند و دقت نظر آنها مانع اصلی بروز چنین خطاهایی شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس، به عملکرد وزارت راه و شهرسازی طی این مدت اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی عملکرد مثبتی در تخصیص اعتبارات و پرداخت طلب پیمانکاران داشت و خوشبختانه تبصره ۳۶ اصلاحیه بودجه ۹۵ کمک شایانی به وزارت‌خانه برای حل مشکل کمبود منابع داشت.

به گفته خدابخشی پایان سال زمان بودجه‌بندی و برنامه ریزی برای سال آینده است و مناسب‌تر آن است که با تمرکز بر امور اصلی، کارها سرعت بگیرد.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیش از نیمی از مطالبات مردم از نمایندگانشان به طرح هایی مربوط می‌شود که متولی اصلی آن وزارت راه و شهرسازی است و بر همین اساس لزومی ندارد با تغییر ناگهانی وزیر  رسیدگی به امور مردم را به تعویق بیندازیم.

نظر شما