شناسهٔ خبر: 31668 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

افزایش ۳۰ درصدی بودجه دانشکده هواپیمایی برای سال آینده

دانشگاه رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری از رشد ۳۰ درصدی بودجه دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری در سال ۹۶ خبر داد و گفت: بودجه امسال این دانشکده ۱۱۰ میلیارد ریال بود که با تلاش های انجام شده به ۱۴۰ میلیارد ریال در سال آتی افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی «حسین قنبری» در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری اظهار داشت: بودجه دانشکده صنعت هواپیمایی کشور با رشد ۳۰ درصدی از ۱۱۰ میلیارد ریال به ۱۴۰ میلیارد ریال برای سال آینده  افزایش یافته است.

وی افزود: از دو سال پیش با تغییر بسیاری از سرفصل های درسی این دانشکده درصددیم دانشجویان را با فناوری های جدید در این بخش آشنا کنیم.

به گزارش ایرنا قنبری از بکارگیری شبیه سازهای پروازی (سیمیلاتور) در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری متناسب با هواپیماهای جدیدی که وارد ناوگان هوایی کشور می‌شوند، خبر داد.

به گفته وی، اکنون یک هزار و ۱۰۰ نفر شامل ۷۵۰ دانشجوی آکادمیک و ۳۵۰ دانش‌پذیر دوره های مهارتی در این دانشکده به تحصیل مشغولند و سالیانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از این دانشکده فارغ ‌التحصیل می‌شوند.
رئیس دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری تاکید کرد صنعت حمل ونقل هوایی ایران با تلاش و کوشش متخصصان و دانشجویان، جایگاه واقعی خود را در منطقه به دست می آورد.  

نظر شما