شناسهٔ خبر: 31736 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور رییس قوه قضاییه صورت گرفت:

تجلیل از وزارت راه و شهرسازی به عنوان دستگاه‌ برتر در امر اقامه نماز/ قدردانی رئیس ستاد اقامه نماز از وزیر راه و شهرسازی

ساختمان وزارت راه در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز كه در مركز آموزش عالی امام خمینی (ره) واقع در استان البرز برگزار شد، وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسكن انقلاب اسلامی در گروه نخست اقامه نماز قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز كه در مركز آموزش عالی امام خمینی (ره) واقع در استان البرز در حال برگزاری است، وزارت راه و شهرسازی، وزارت آموزش و پرورش ، وزارت كشور، كمیته امداد امام خمینی(ره) ، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان بهزیستی ، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گروه نخست اقامه نماز قرار گرفتند.

رئیس ستاد اقامه نمازکشور در تقدیرنامه‌ای خطاب به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، ببا اشاره به گزارش هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز از عملکرد این وزارتخانه به دلیل اهتمام نسبت به آموزش و توانمند سازی کارگزاران نماز دستگاه، تقدیر و تشکر کرد

برادر گرامی جناب آقای دکترعباس آخوندی

وزیر محترم راه و شهرسازی

با سلام و تحیات

توفیق خدمتگذاری به نماز، نور چشم پیامبر اکرم بالاترین هدیه الهی است. پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می کنید بزرگترین پس انداز و حمایت و لطفی که در سایه نماز دیافت می کنید،بهترین بیمه هاست.

با توجه به گزارش هیات ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز، عملکرد آن دستگاه در سال ۱۳۹۴ به دلیل اهتمام نسبت به آموزش و توانمند سازی کارگزاران نماز دستگاه، اتخاذ تدابیر لازم و تلاش درجهت عدم تداخل زمان حرکت رسانه های سفری با وقت نماز، الگو سازی نمازخانه فرودگاه های کشور شایسته تقدیر می باشد. لذا بدین وسیله از تلاش ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان از باب "من لم یشکر المخلوق یشکر الخالق " صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است تلاش های خالصانه شما همراه با سلامتی و سعادتمندی مورد پذیرش درگاه خداوند متعال قرار بگیرد.

محسن قرائتی

رئیس ستاد اقامه نماز کشور

نظر شما