شناسهٔ خبر: 31798 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون رییس جمهور خبر داد:

تامین اعتبار راه‌آهن میانه- تبریز/ تکمیل حلقه‌های مفقوده ریلی اولویت دولت یازدهم است

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور در بازدید از پروژه‌های ریلی شمال غرب کشور از تامین اعتبار ۱۴۶ درصدی راه‌آهن میانه- تبریز خبر داد و گفت: تکمیل حلقه‌های مفقوده شبکه ریلی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید و برنامه ششم توسعه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمد باقر نوبخت برای بازدید از شبکه ریلی شمال غرب کشور به استان آذربایجان شرقی سفر کرد و از پروژه‌های ریلی این استان بازدید کرد و گفت:‌ در بودجه سال ۱۳۹۶ علاوه بر اعتبارات طرح‌های ریلی مبلغی جداگانه برای توسعه شبکه ریلی در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تکمیل حلقه‌های مفقوده شبکه ریلی را از اولویت‌های برنامه ششم توسعه دانست و افزود:‌ تمام اعتبارات مورد نیاز تعهدات سفر ریاست جمهوری مخصوصا در بخش ریلی در هفته آتی صد در صد تامین خواهد شد.

وی از تامین اعتبار ۱۴۶ درصدی راه‌آهن میانه- تبریز خبر داد و تاکید کرد:‌ این راه‌آهن برای اتصال شرق به غرب و تکمیل کریدور عبوری از اروپا بسیار مهم است که با توجه به ریل‌گذاری حدفاصل میانه تا بستان‌آباد، بایستی هرچه سریعتر عملیات تکمیلی اتصال بستان‌آباد به تبریز نیز به پایان برسد.

نظر شما