شناسهٔ خبر: 31813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری کمیته فنی طرح تفصیلی شهر نهاوند و جلسه بازنگری طرح جامع شهر اسدآباد

محمدحسین مرادی مدیر شهرسازی و معماری از تشکیل کمیته فنی طرح تفصیلی شهر نهاوند در استان همدان خبر داد، همچنین جلسه بازنگری طرح جامع شهر اسدآباد نیز در این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدحسین مرادی گفت: این جلسه در خصوص پرونده‌های موردی شهر نهاوند با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، شهردار و شورای شهر نهاوند و نمایندگان اداره میراث فرهنگی و جهادکشاورزی و استانداری در اداره راه و شهرسازی استان همدان تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بر رعایت ضوابط و مقررات طرح تفصیلی و طرح جامع شهری برای کلیه کاربری‌ها و همچنین گسترش فضای سبز و باغات و رعایت سیما و منظر شهری نهاوند تاکید شد.

همچنین مرادی در ارتباط با برگزاری جلسه بازنگری طرح جامع شهر اسدآباد گفت: جلسه مورخ ۹۵/۹/۱۶در خصوص بازنگری طرح جامع شهر اسدآباد که با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،شهردار و شورای شهر اسدآباد و همچنین مهندسین مشاور پیشگامان طرح و توسعه پایدار به عنوان مشاور طرح تشکیل شد.

وی گفت: در این جلسه مهندسین مشاور گزارشی از روند تهیه و پیشرفت پروژه برای حضار ارائه دادند.

مرادی ادامه داد: بر اساس گزارش مشاور از روز تهیه طرح، مطالعات وضع موجود و همچنین بهنگام سازی نقشه شهر جهت بهره‌برداری در طرح جامع با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال پیگیری است.

وی در پایان اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی پیشنهاداتی در جلسه عنوان شد که بر همین اساس مقرر گردید جهت استفاده از پتانسیل های بومی منطقه گام‌های مثبتی در طرح برداشته شود.

نظر شما