شناسهٔ خبر: 31828 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، راه و ساختمان و شهرسازی/ سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در سومین اجلاس توسعه کیفیت

پوستر سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، راه و ساختمان و شهرسازی با سخنرانی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با هدف توسعه کیفیت در تمامی شاخه‌های راه و همچنین شهرسازی و مسکن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی با رویکرد افزایش بهره وری در حوزه تعاون و بخش خصوصی، فردا ۲۲ آذرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌الملی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان، پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی، محمد شکرچی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی حضور دارند و مباحث مهم کیفیت را در حوزه‌های حمل و نقل، ساختمان و شهرسازی تشریح خواهند کرد.

برگزارکنندگان این همایش وزارت راه و شهرسازی، اتاق تعاون ایران، دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، راه‌آهن جمهوری‌اسلامی ایران، شرکت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور، شرکت فرودگاه‌های هوایی ایران، سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور و انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران هستند. /

 

نظر شما