شناسهٔ خبر: 31941 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مديرعامل راه‌آهن درجلسه شورای مديران مطرح کرد:

تاکید بر آموزش و توسعه در راه‌آهن/ تلاش مديران در جهت انتقال تجربه و ايجاد هم افزايی ميان كاركنان

سعید محمدزاده مديرعامل راه‌آهن در جلسه شورای مديران بر توجه جدی به آموزش و توسعه فعاليت مديران و تلاش در جهت انتقال تجربه و هم افزايی ميان كاركنان تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران؛سعيد محمدزاده مديرعامل راه‌آهن با اشاره به اينكه اراده راه‌آهن بيش از همه مديون زحمات و تلاش‌های چشمگير همكاران بوده است گفت: بروز سانحه در راه‌آهن بسيار دردناک ؛ تأثربرانگیز و سخت بوده است و بدنه راه‌آهن از اين مسئله بسيار ناراحت است.

وی افزود: با توكل به خدا باوجود مديران باتجربه و درس گرفتن از اين سانحه و مشكلات، مطمئن هستيم كه می‌توانیم محکم‌تر و استوارتر از گذشته حركت كنيم.

مديرعامل راه‌آهن در ادامه بر استفاده مديران از تجربه و تخصص همكاران و كارشناسان راه‌آهن تأکید كرد و گفت: ازآنجایی‌که باانگیزه بودن پرسنل و همكاران نقش مهمي در رشد و تعالي سازمان دارد؛ مديران می‌بایست براي اين مسئله و افزايش ارتباط با پرسنل خود زمان بگذارند.

محمدزاده تصريح كرد: در تمام حوزه‌ها بايد به سمت اتوماتیک و اتوماسيون كردن حركت كنيم و از ابزارها به بهترين شكل ممكن استفاده شود.

مديرعامل راه‌آهن به مديران كليه نواحی تأکید كرد: مسئله بار و عدم افت بار، كاهش درآمد وعدم افزايش تأخیر را جدي گرفته و سعي در بهبود اين روند داشته باشند.

مديرعامل راه‌آهن بابیان اينكه كليه مصاحبه‌های مديران با هماهنگی روابط عمومی انجام شود خاطرنشان كرد: در انجام تمام مصاحبه‌ها همواره بايد به مصلحت سازمان انديشيده شود.

وي همچنين از اقدامات انجام‌شده در مورد روند فعاليت كاركنان شركتي، طرح‌های اجرايي، پروژه‌های حومه‌ای و دوخطه كردن و همچنين احكام برنامه بودجه و برنامه ششم توسعه؛ مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری در راه‌آهن و ماليات و پيگيري آن از سازمان برنامه‌وبودجه خبر داد و گفت: در يك سازمان تمام اجزا نقش مهمي دارند و اين وظيفه مديران را سنگين می‌کند بنابراين مديران بايد به مسئله آموزش و توسعه كاركنان توجه جدي داشته باشند.

مديرعامل راه‌آهن همچنين موضوع جانشين پروري را مسئله مهمي موردتوجه مديران قرار داد و گفت: مديران بايد نسبت به تربيت يك يا چند مدير در منطقه تلاش كنند و به‌هیچ‌عنوان درگذشته متوقف نباشند.

نظر شما