شناسهٔ خبر: 32000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گلستان انجام شد:

بررسی مسائل زیربنایی و شهرسازی گلستان در کارگروه تخصصی

جلسه با برگزاری جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی گلستان، ۳۲ مورد از مسائل شهری و شهرسازی استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، در این جلسه که روز چهارشنبه با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات سازمان همیاری شهرداری‌های استان برگزار شد، درباره تعیین کاربری‌های بخش‌های گردشگری و کشاورزی استان از قبیل تعیین کاربری احداث بنا واحدهای اقامتی پذیرایی، پرواربندی‌ها، مرغداری‌های گوشتی، ذخیره‌سازی غلات و نظایر آن در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها که از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان مطرح شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مغایرت‌های طرح هادی شهرهای مینودشت، سرخنکلاته، کردکوی و آق‌قلا نیز از دیگر موارد بود که پس از بحث و تبادل‌نظرات کارشناسی اعضا، تصمیمات و راهکارهای لازم در قالب مصوبات کارگروه اتخاذ شد.

کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی گلستان کارگروهی است که در آن مسائل مربوط با ساخت‌وسازها و صدور مجوزهای ساختمانی به بحث و تبادل‌نظر دستگاه‌های عضو گذاشته می‌شود و تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌شود.

ریاست این کارگروه را معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر عهده دارد و دبیرخانه آن در اداره کل راه و شهرسازی استان مستقر است.

نظر شما