شناسهٔ خبر: 32020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

میزبانی راه و شهر سازی استان از پیشکسوتان:

نشست روسای کانون‌ها و مدیریت سازمان بازنشستگی كشوری

نشست مدیر توسعه منابع اداره كل راه و شهرسازی استان ،‌از میزبانی این اداره كل در جلسه روسای پیشکسوتان و مدیریت سازمان بازنشستگی استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه ،‌محسن سهرابی ،‌ضمن تأکید بر اهمیت این نشست‌ها و البته فعالیت‌های كانون و پیرو آن صندوق بازنشستگی ،‌با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: بازنشستگان امروز،‌همكاران دیروز هستند ،‌كه تلاش و زحمتشان بی‌تردید فراموش‌نشدنی است ،‌و این مهم پوشیده نیست كه وضع كنونی ایشان آیینه فردای امروز دیگر همكاران است.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و وجود كانون بازنشستگی در اداره كل راه و شهرسازی ضمن افزایش تعامل ،زنجیره پیوند این خانواده بیش‌ازپیش محکم‌تر خواهد شد.

در این نشست مدیران کانون‌ها ،‌مشكلات عمده پیشکسوتان را درزمینه‌های معیشت ، همسان‌سازی حقوق و البته بیمه و درمان مطرح كردند كه یس از تبادل‌نظر ،‌رحیمی رئیس سازمان كشوری استان كرمانشاه ،‌با تأکید بر اهمیت حضور به‌موقع اعضای كانون و البته روسا، همكاری ،‌راهنمایی صمیمی و اطلاع‌رسانی  را از مهم‌ترین موارد اهداف موردنظر كانون خواند و تأکید كرد : با رعایت همه این موارد می‌توان هرروز بیش از بیش با خدمات‌رسانی بهتر و مفیدتر از زحمات دوستان و همكاران در كانون بهره برد.

نظر شما