شناسهٔ خبر: 32048 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معماری به مثابه یک راه حل/ تحلیل معماری۲۰۱۶ بینال ونیز در دانشگاه تهران

پوستر نشست معماری به مثابه یک راه حل با تحلیل سه تجربه معماری ۲۰۱۶ بینال ونیز همراه با نمایش فیلم در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معماری به مثابه یک راه‌حل با نگاهی به سه تجربه بینال (دوسالانه) ونیز، همراه با ارائه توضیحاتی در خصوص پاویون‌های برتر بینال معماری ونیز ۲۰۱۶ توسط پرشیا قره‌گوزلو و بهزاد اتابکی، ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن شهید آوینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این برنامه معمارانه، علاوه بر سخنرانی، نمایش فیلم چيدمان گروه معماري "واو"، بیان تجربیات اجرای پاویون EBA توسط نماینده شرکت مهندسین مشاور "شاخه تجربی معماری کلان شهر" و سخنرانی نماینده موسسه رویدادهای مهندسی صبا به عنوان مجری پاویون ملی ایران نیز از جمله برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.

علاقمندان و دانشجویان رشته معماری می توانند در این برنامه حضور بهم رسانند.

گفتنی است، پیش‌تر، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و استاد معماری دانشگاه تهران، تبادل‌اندیشه‌ها، آثار و ایده‌های معماری را هدف اصلی بینال های جهانی عنوان کرده بود. وی گفته بود: وزارت راه و شهرسازی وظیفه خود می‌داند که به عنوان متولی بخش معماری کشور، زمینه حضور معماری ایران و معماران ایرانی را در عرصه‌های بین‌المللی فراهم کند. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.)/

 

برچسب‌ها:

نظر شما