شناسهٔ خبر: 32135 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

فرمانده پلیس راه آهن کشور خبر داد؛

تمرکز و تاکید پلیس راه‌آهن بر توسعه امنیت ریلی/ تقویت رویکرد اجتماعی پلیس

علیرضا اکبرشاهی فرمانده پلیس راه آهن کشور با تاکید بر توسعه امنیت ریلی کشور و تقویت رویکرد اجتماعی پلیس، گفت: لازمه تحقق اهداف و تحول در یک سازمان علاوه بر برنامه ریزی، دانش و تداوم کار جمعی است که بدون آن، مطمئناً حرکتی انجام نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا اکبرشاهی در نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و روسای پلیس راه آهن کشور افزود: ساختار ماموریتی پلیس، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است و پلیس راه آهن با اولویت قرار دادن رویکرد اجتماعی، توفیقات بسیاری در بهینه سازی ماموریت ها و تسهیل امور به دست آورده است.

وی تامین امنیت مسافران و بار، حراست از خطوط ریلی، سالن ها، ابنیه و تاسیسات راه‌آهن را از اولویت های این پلیس معرفی کرد.

وی افزود: از شاخص ‌ترین اقدامات امسال پلیس راه‌آهن در حوزه اجتماعی، استقبال از مسافران نوروزی و نصب منشور اخلاقی در بیلبورد سالن‌های مسافربری راه‌آهن بود که مورد توجه مسافران و مسئولان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس، ضمن اقتدار در مقابل برهم ‌زنندگان نظم باید در انتظام‌بخشی به جامعه و در برخورد با مردم با چهره‌ای رئوف و مهربان ظاهر شود.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از جمله سازمان‌های مقتدر در جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر و درایت کارکنان متعهد خود، مسیر بالندگی و پیشرفت را طی می کند.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با تقدیر از فرماندهان استان‌های سراسر کشور در اجرای مطلوب ماموریت هفته ناجا و اربعین حسینی، گفت: لازمه تحقق اهداف و تحول در یک سازمان علاوه بر برنامه ریزی، دانش و تداوم کار جمعی است که بدون آن، مطمئناً حرکتی انجام نخواهد شد.

سردار اکبرشاهی با تاکید بر مد نظر قرار دادن فرآیند پیش بینی، پیشگیری، مقابله و برخورد در حوزه ماموریتی از سوی فرماندهان خاطرنشان کرد: نکته سنجی، اهمیت به مولفه زمان در ماموریت‌ها و توجه به نقاط ضعف و قوت، خودباوری در یک مجموعه را به فعلیت تبدیل می‌کند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در پیش گرفتن رویکرد اجتماعی از سوی پلیس راه‌آهن، بی‌تردید در اقبال و اعتماد شهروندان، نهاد‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و همچنین گردشگران خارجی نسبت به بهره‌برداری از راه‌آهن در سفرها ‌و ترابری کالا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

سردار اکبرشاهی گفت: انجام شایسته این ماموریت در کنار مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا در شبکه راه‌آهن کشور موجب خواهد شد تا پلیس راه‌آهن نقش خود را در رونق اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری و از همه مهم‌تر برپایی اقتصاد مقاومتی، مطابق با فرمایش فرمانده معظم کل قوا به خوبی ایفا کند./

برچسب‌ها:

نظر شما