شناسهٔ خبر: 32165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یزد برگزار می‌شود

برگزاری نشست ستاد بازآفرینی یزد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

بافت تاریخی یزد نشست ستاد بازآفرینی استان یزد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می شود تا به بررسی وضعیت محدوده‌های هدف بازآفرینی پایدار استان یزد بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نشست ستاد بازآفرینی استان یزد امروز دوشنبه ۲۹ آذرماه با حضور محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، سید محمد میر محمدی استاندار یرد و اعضای ستاد باز آفرینی استان برگزار خواهد شد.

در این نشست وضعیت محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری، سکونتگاه‌های غیر رسمی و بافت‌های ناکارآمد در استان مورد بررسی و اقدامات انجام شده تا کنون نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 دکتر ایزدی و هیات همراه در سفر یک روزه به شهرستان یزد از عملیات اجرایی طرح‌های بازآفرینی این شهر اعم از خانه صالحی، گاراژ ایلچی، میدان شاه طهماسب و ... نیز بازدید خواهند کرد.

گفتنی است هوشنگ عشایری و مجید روستا از  اعضای هیات و فرهاد قلی‌زاده ئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت عمران و بهسازی شهری ایران معاون وزیر راه و شهرسازی را در  این سفر همراهی می‌کنند./

نظر شما